Kuva

Kuva

tiistai 21. heinäkuuta 2015

Aloitus

Mitä minun piti tehdä tänään?
- Kirjoittaa opinnäytetyötä
- Kokata eväät töihin
- Tiskata
- Mennä leffaan
- Käydä lenkillä

Mitä minä tein?
- Neuloin
- Aloitin tämän blogin

Eikä tämä päivä edes eroa eilisestä muuten kuin blogin osalta! Päätin nyt ainakin yrittää tulla Facebookin piiloista tänne julkisempiin piireihin. Saattaa olla, että olen patalaiska kirjoittamaan tänne, tai saattaa olla että en. On paljon mahdollista, että tänne päivittämisen sijaan lojun sohvalla ja neulon. Todennäköisesti pidän myös pääpainon kuvissa, sillä kirjoittajana olen taipuvainen jaarittelemaan liikaa ja kertomaan enemmän kuin on tarpeen, pahimmassa tapauksessa jostain, mikä ei edes liity aiheeseen. 

Tämän blogin lisäksi minulla on äärimmäisen hitaalla ja laiskalla päivitysvauhdilla käyvä ompelusivusto Ompeluluola. Sieltä löytyy myös vanhempia töitäni, joita en ala siirtämään tähän blogiin. Sen sijaan en lupaa, että kaikki uudet työt ilmestyvät sinne samaan tahtiin kuin tänne. Tai mistä sitä koskaan tietää.  

Kuvia alkaa tippumaan blogiin mahdollisesti huomenna. Tämän päivän to do -listalla on vieläkin ne huomiset eväät ja nukkuminenkin on kuulemma terveellistä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti