Kuva

Kuva

perjantai 31. heinäkuuta 2015

Harry Potter -miitti


Menetin tänään Harry Potter -miittineitsyyteni, eli poistuin ensimmäistä kertaa kotikomerostani olemaan täydellisen julkisesti Harry Potter -nörtti. Tapahtumaa varten oli tietysti valmistettava teemaan sopiva asukokonaisuus. Niinpä neuloin huivin ja ompelin hameen. 



Tekemiäni Tylypahkan koulun ja tupien logoja löytyikin jo ennalta laatikoistani, joten huivi sai vielä asiaankuuluvat kangasmerkit. 



Kankaan hameeseen sain Mummilta jo kauan sitten, kun en vielä edes tiennyt mitä siitä syntyisi. Ompelin hameen päivässä (päivää ennen miittiä, hyvä minä!) ja tajusin illalla myöhään, ettei minulla ole vetoketjuja. Ainoa vahingossa johonkin säästynyt sopivan mittainen ketju sattui olemaan valkoinen, joten se nyt vilkkuu sitten vähän. Ehkä voin vaihtaa ketjun joskus jos katson tarpeelliseksi.  Hameessa on myös tasku taikasauvaani varten, joka on muuten aito kopio Fenrir Harmaaselän sauvasta.


Neljästä tuvasta en ole koskaan osannut jakaa itseäni mihinkään täysin. Tänään olin Luihuinen, mutten ihmettelisi, vaikka lajitteluhattu tosipaikan tullen laittaisi minut johonkin muuhun tupaan. Toisaalta Luihuinen tuntui aika oikealta, olenko minä Luihuinen? Tässä taistelen Rohkelikkoa vastaan!


Lähiaikoina on tulossa myös muuta Potter-aiheista! ;)

3 kommenttia:

  1. Ooohhh!
    Olen tuore potterholisti, ja tää on mahtava postaus!
    Minulla on blogi, La Lune des fleurs- niminen, ja osoite on sama kuin nimi. Kerron silloin tällöin Harry Potter-hommeleita siellä :D
    Äääh, mäki haluun HP-miittiin!!
    Liitympä lukijaksi~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainiin, ja jos koet olevasi Luihuinen, niin etköhän sinä siis ole se ^^

      Poista
    2. Hei, kiitos kommentistasi! Pitääkin käydä tsekkaamassa sinun blogisi :) Tulet todennäköisesti pitämään myös seuraavasta postauksestani, joka ilmestyy lähipäivinä, kunhan saan otettua kuvat ;)

      Poista